naturlighalsa.blogg.se

Vad gör du för att du varje dag, varje steg ska få ut maximalt av livet? Jag ser till att äta naturlig kost, träna och omges av människor som ger mig energi. I mitt liv finns 3 barn, 8, 5 & 2 år och en man som delar mitt synsätt men med en mer nypa salt...

Bortkopplad och påkopplad

Kategori: Allmänt

Jag har nu lite över en vecka varit utan mobil och dator, ja ni förstår ju hur bortkopplad man är. Dock har jag kunnat ha tillgång till en Ipad. Det är på gott och ont, det där cykelpasset på landsvägen vill man inte ha lika långt ifall punktering kommer, barnens kompisar som hör av sig märker man inte. Ja ni förstår ju :)
 
Det är väldigt spännande med att starta upp eget, bokföring, moms och skatter gör mig mest nervös så jag har bokat en tid med en revisor så jag kan få möjlighet att bolla lite idéer. I framtiden är tanken att svärmor och jag själv kan göra det mesta utom deklaration. 
 
Igår till idag sov 2 barn över här, barnens näst kusiner och mannen är borta men ett träningspass och lugn har ändå stått i fokus. Småbarnen somnade i sin vanliga tid men de "stora" härdade ut till klockan 23 då sa jag godnatt!
 
Passet igår blev ett enkelt men kort styrkepass.
Set 1 10x 4
utfallsbakåt
explosiva höftlyft
Rodd med KB
 
Set 2 10x 3 (här blev jag avbruten av hällregn)
Utfall i sidled med KB
Enarmsrodd med gummiband (rotation)
Biceps-axelkombination med KB
 
När man är ensam med alla barnen nu under två veckor gäller det att vara lite extra kreativ med konditionsträningen därför blir det en del pulsbaserad styrketräning nu under kommande vecka.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: